
Terugbetalingsbeleid
FreshRide Beilen
Bij FreshRide Beilen streven we naar 100% tevredenheid bij al onze klanten.
Om transparant te zijn, hanteren wij het volgende terugbetalingsbeleid:
Annulering van afspraken
-
Afspraken kunnen tot 24 uur van tevoren kosteloos worden geannuleerd of verzet.
-
Bij annulering minder dan 24 uur voor de afspraak, behouden wij het recht om 25% van de afgesproken prijs in rekening te brengen ter compensatie van de gereserveerde tijd.
Ontevreden over het resultaat?
-
Ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Neem dan binnen 24 uur na de behandeling contact met ons op.
-
Wij bieden dan, indien van toepassing, een kosteloze nabewerking aan om het probleem op te lossen.
-
Terugbetalingen worden alleen overwogen als wij na een nabehandeling nog steeds niet aan redelijke verwachtingen kunnen voldoen.
Geen terugbetaling bij:
-
Onjuiste of onvolledige informatie bij boeking (bijvoorbeeld verborgen schade, extreem vervuilde voertuigen zonder vooraf overleg).
-
No-show (niet verschijnen op de afgesproken afspraak zonder melding).
-
Aangeleverde voertuigen die de behandeling verhinderen (bijvoorbeeld door technische mankementen of veiligheidsproblemen).
Bij extreme vervuiling
-
Indien een voertuig bij aankomst aanzienlijk meer vervuild is dan vooraf besproken, kunnen extra kosten in rekening worden gebracht.
-
Klanten worden hierover altijd vooraf geïnformeerd; er vindt geen automatische terugbetaling plaats als men deze extra kosten weigert.
Contact
Voor vragen over ons terugbetalingsbeleid of klachten kun je contact opnemen via:
📞 06-10572522
📧 freshridebeilen@gmail.com